maandag 1 april 2013

Fototutorial: Spring

De lente, hij komt dit jaar iets later, maar omdat vandaag het zonnetje lekker schijnt en ik iets meer in de lentesfeer kom, heb ik vandaag een lentelook voor jullie!
Ik heb gebruik gemaakt van paars- en rozetinten, lekker zomers dus!



Laten we snel beginnen!
De basis van deze look heb ik trouwens al gedaan, daar heb ik dus geen foto's van gemaakt.

We beginnen met de oogschaduwbasis, deze is van Essence

Nu gebruik ik een duo van Maybelline, deze heet Cosmic Black. Ik breng deze aan over het hele ooglid.
Daarna breng ik er nog een roze kleur van het merk Manhattan overheen, deze heet Light Rose

Nu gebruik ik een donkerpaarse kleur uit een duo van Carice, het duo heet Underneath The Purple Rain.
Ik breng hem aan in de arcadeboog.

Ik blend de kleur met een mono van Miss Sporty, deze heet Wild

Nu gebruik ik voor op mijn onderste wimperrand een kleur van Wet N Wild, deze kleur heb ik vrij nieuw.
Deze oogschaduw heet Penny.

Voor in de binnenste ooghoek gebruik ik een pigment uit een oude limited edition van Essence. Hij heeft geen naam maar dit pigment komt uit de Crystalliced limited edition.
Glittaaaa's!
Voor op het wenkbrauwbot gebruik ik een Essence highlighterpen, deze is helaas niet meer te koop. Maar je kunt natuurlijk elke vloeibare highlighter gebruiken die je wilt.

Tijd voor de wimpers, eerst gaan we ze krullen
Ik gebruik een mascara van Rimmel, deze heet de 1-2-3 looks mascara. De kleur is Brown Black.

Als blush gebruik ik een tester van Chanel, deze heet Neroli Rose.
Voor de bronzer/highlighter gebruik ik een bronzer uit de Sun Club lijn van Essence. Deze heet Ibiza Sun
Ik hou mijn blush altijd vrij rustig omdat ik het wel natuurlijk wil houden, maar op de camera valt er echt niks van te zien, haha! Zó rustig hou ik het nou ook weer niet ;)
Tijd voor de lippiesss! Ik gebruik een lipgloss van Revlon en een lipstick van Catrice.
De lipgloss heet: Glitz & Glam.
De lipstick heet: Pinkadilly Circus
Gemixed! Me like!
Dan nu de uiteindelijke look!





Ik hoop dat jullie het een leuke tutorial vonden.
Ik ben in ieder geval weer iets meer in de lente-sfeer gekomen, haha!
See you soon!
Liefs Lotte♥

3 opmerkingen: